استایل سبک کلاسیک

استایل سبک کلاسیک

 

 سبک کلاسیک در بین سبک های لباس بیشترین ترکیب های استایل را دارد،

وقتی صحبت از سبک کلاسیک در لباس می شود، «استفاده از لباس های با خطوط ساده،  ، اصالت و ظرافت در کنار هم» به ذهن متبادر می شود.

در دنیای مد، الگوهای قاطع و رنگ های چشم نواز می توانند محبوبیت خود را به اندازه طرح های کلاسیک حفظ کنند. ما در مورد روندی صحبت خواهیم کرد که از گذشته تا امروز، از لباس زنانه گرفته تا لوازم جانبی، جایگاه خود را حفظ کرده: الگوهای پلنگی است

همانطور که می دانید، ترکیب های پترن پلنگی که به طرز تحسین برانگیزی استایل های وحشی، زنانه، آزاد، شیک و ظریف را ترکیب می کنند، می توانید با الگوهای پلنگی استایل چشم نواز برای خود بوجود آورید.

یکی از ساد ترین روش های ترکیب های پترنی، استفاده از شومیز های طرح پلنگی و زبرا و ... هست.

 

استایل با شومیز های پلنگی (لئوپار)

هنگام استایل طرح های پلنگی باید بیشتر دقت شود ، زیرا طرح های پلنگی به خودی خود استایلی بسیار چشم نواز و زنانه را نشان میدهد.

می توانید پیراهن های طرح پلنگی را با شلوار و دامن ترکیب کنید، ترکیب  دامن و پیراهن مشکی نیز مانند تصویر پایین شیک به نظر می رسد. اینها ترکیب هایی هستند که می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید، به خصوص در هنگام ساخت ترکیب های سبک کلاسیک و رسمی.

 

ساده ترین روش برای داشتن یک ترکیب کلاسیک و شیک میتوانید ترکیب شلوار پارچه ای یا دامن میدی راسته با کیف کلاچ در نظر بگیرید. که با کفش های رکابی مشکی یا کفش لئوپار یک استایل فوق العاده ای خواهید داشت.

 

اگر طرفدار ترکیب پلنگی با تیکه های تیره نیستید، می توانید پلنگی را به سبک مونوکورم بپوشید.یعنی  می توانید از رنگ های کرم و قهوه ای که در طرح وجود دارد استفاده کنید و یا می توانید با شلوار رنگ بولد مثل عکس پایین ترکیب کنید که با کفش پاشنه دار مشکی قطعا ایده عالی برای استایل خواهد بود.

 

ترکیب طرح پلنگی با چرم همیشه طرفدارای خاص خودش را دارد که با ترکیب درست همیشه استایل چشم اندازی و شیک را ایجاد میکند.

 

 

اگر اهل ترکیب های جسورانه و رسمی نیستید ولی شومیز های پترن دار را دوست دارید براحتی میتوانید با جین ترکیب کنید و یک استایل شیک و چشم نواز ایجاد کنید.

 


از اینجا سفارش بده:

 

  شومیز طرح پلنگی                              شومیز پترن پلنگی                           شومیز سبز طرح زبرا                      بلوز نصف مشکی نصف پلنگی

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید